۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۰۵

روح الامینی در جمع خبرنگاران:

رضایی از چند ماه پیش در لبیک به رهبری برنامه‌های انتخاباتی خود را شروع کرده است

رضایی از چند ماه پیش در لبیک به رهبری برنامه‌های انتخاباتی خود را شروع کرده است

دبیرکل حزب عدالت و توسعه درباره نوع خاص ثبت نام محسن رضایی در انتخابات با بیان اینکه این کار مصداق تبلیغات انتخاباتی نیست چراکه ما نماز جمعه بودیم و از آنجا پیاده به وزارت کشور آمدیم و این جمعیت نیز به صورت خودجوش به ما پیوستند، گفت: آقای رضایی از چند ماه پیش در لبیک به رهبری در ایجاد حماسه سیاسی برنامه های استانی و همایش های انتخاباتی خود را شروع کردند و تنها هدف ایشان گرم نگه داشتن تنور انتخابات و فعال کردن صحنه انتخابات در راستای منافع ملی بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر محسن روح الامینی که محسن رضایی را برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همراهی می کرد در پاسخ به این سئوال که شما در انتخابات گذشته نیز در ستاد آقای رضایی بودید و ایشان رای نیاوردند چرا باز هم با ایشان همراه هستید گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی های مختلف شرایط افرادی که توانایی و ویژگی های رئیس جمهور شدن را دارند بیان کردند و من نیز این ویژگی ها را در آقای محسن رضایی می بینم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا راهپیمایی هواداران آقای رضایی و همراهی کردن ایشان تا وزارت کشور مصداق تبلیغات زودهنگام نیست گفت: این کار مصداق تبلیغات انتخاباتی نیست چراکه ما نماز جمعه بودیم و از آنجا پیاده به وزارت کشور آمدیم و این جمعیت نیز به صورت خودجوش به ما پیوستند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه حضور آقای هاشمی در عرصه انتخابات را چگونه پیش بینی می کنید گفت حضور ایشان را مفید نمی دانم.

وی تاکید کرد: حضور کسانی که در انتخابات طی چند دوره امتحانشان را پس داده اند نباید وارد صحنه شوند. نباید دنبال تکرار گذشته ها باشیم و باید مسیر انقلاب را برای آینده بسازیم.

روح الامینی در پاسخ به این سئوال که آیا نوع ثبت نام آقای رضایی در انتخابات که یک نوع بدعت بود فکر نمی کنید که ممکن است از سوی کاندیداهای دیگری همچون مشایی و هاشمی نیز صورت بگیرد گفت: آقای محسن رضایی از چند ماه پیش  در لبیک به رهبری در ایجاد حماسه سیاسی برنامه های استانی و همایش های انتخاباتی خود را شروع کردند و تنها هدف ایشان گرم نگه داشتن تنور انتخابات  و فعال کردن صحنه انتخابات  و در راستای منافع ملی بوده است.

 

کد خبر 2051504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha